joi, martie 08, 2007

Ahadeeth despre statornicie

1/85. Sufyan ibn ‘Abdullah (Dumnezeu să-l aibă în mila Sa!) a povestit că el a zis: O, trimis al lui Dumnezeu, spune-mi nişte lucruri limpezi cu privire la Islam, care să-mi îngăduie să fac după cum gândesc, fără să mai cer şi părerea altcuiva. El i-a răspuns: Spune: Dumnezeu este Cel care mă întăreşte şi apoi fii statornic.

(relatat de Muslim)

2/86. Abu Huraira (Dumnezeu să-l aibă în mila Sa!) a relatat că trimisul lui Dumnezeu a spus: Urmaţi calea dreaptă a credinţei şi fiţi statornici şi nu uitaţi că nimeni nu poate dobândi mântuirea prin faptele sale. Cineva l-a întrebat: Nici chiar tu, Trimis al lui Dumnezeu? El i-a răspuns: Nici eu, dacă Dumnezeu nu-şi revarsă mila şi harul Său (asupra mea).

(relatat de Muslim)

Niciun comentariu: