miercuri, aprilie 30, 2008

Cuvintele lui Mâlik Dinâr

[01] Am citit în multe cãrti cã Domnul cel Preaînalt a dat credinciosilor douã privilegii pe care nu le-a acordat niciodatã nici lui Gibril, nici lui Mikail [02]. Primul, care este numit si în Qur’an: de fiecare datã când vã amintiti de Mine, si Eu, la rândul meu, îmi voi aminti de voi. Al doilea este aceastã promisiune: de fiecare datã când îmi veti cere ceva invocând Numele Meu, vã voi îndeplini cererea.

Am citit în cartea Legii cã Domnul cel Preaînalt spune: O, oameni sinceri! bucurati-vã de binefacerile mele în aceastã lume, dar bucurati-vã amintindu-vã de mine. Cãci este o mare bucurie în aceastã lume sã mã invocati, si ca rãsplatã a invocãrii Numelui Meu pe care o veti face acolo, veti gãsi în cealaltã lume mari recompense.

Am citit în multe cãrti cã Domnul cel Preaînalt declarã: aceia dintre savanti care vor avea pasiunea lumii sensibile, le voi scoate din inimi dulceata si farmecul rugãciunii si al invocatiei [03]. Acela care în lume merge fãrã încetare însotit de poftele si dorintele sale, Sheitan nu are nevoie sã caute sã-l posede [04].

Note:

[01] S-a nãscut în anul 137 de la hijra (754-755 de la Christos).

[02] Sfintii Arhangheli Mihail si Gavril.

[03] Am fost surprins sã constat cã în secolul VIII dupã Christos cineva putea anticipa decãderea spiritului stiintific modern.

[04] Într-adevãr, diavolul nu trebuie sã se chinuie sã obtinã sufletul celui ce îsi slujeste neîncetat poftele. În multe dintre cazuri, Aghiutã cascã plictisit…

Niciun comentariu: